Kan man indlevere i nærboks?

Har du modtaget pakken via en Nærboks, kan du nemt via app'en, arrangerer retur og indlevere pakken i en Nærboks.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på bring.dk

Kan man indlevere en pakke i nærboks?

Du kan sende en pakke fra en PostNord Pakkeshop eller en rød Pakkeboks. Du kan kun sende fra en Nærboks, hvis det er en returpakke med en returlabel. De røde postkasser er kun til almindelige breve.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Kan man sende fra en nærboks?

Har du selv købt en pakkelabel, kan du sende fra en PostNord Pakkeshop eller fra Pakkeboksen. Sådan returnerer du fra Nærboksen: Sæt returlabel på pakken. Find din returpakke i PostNord appen under ”Fra mig” og vælg ”Find posthus/pakkeboks”.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Hvor bliver min pakke leveret, hvis jeg ikke er hjemme?

Er du ikke hjemme til at modtage din forsendelse, og er den for stor til din postkasse, lægger vi den til afhentning i en PostNord Pakkeshop.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Hvor kan jeg indlevere PostNord?

Flere storcentre, især i de større byer, har en afdeling for PostNord. Ellers vil du ofte finde dem inde i butikker som Føtex, Kvickly, Brugsen og flere - de har tit en pakkeshop med PostNord service. Hos flere hjemmesider kan du få et overblik over de forskellige pakkeshops.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på pakke.dk

Helt speciel udgave af en nærboks i Sønderborg



Er nærboks og pakkeboks det samme?

I dag har PostNord og SwipBox nemlig lanceret Nærboks, der er en ny form for pakkeboks. Nærboks bliver et gigantisk landsdækkende netværk af pakkebokse, og i dag er vi startet i Kolding, hvor der opsættes 200 bokse. Vi glæder os til at kunne tilbyde Nærboks tæt på dig, uanset hvor du bor i landet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på facebook.com

Kan man aflevere pakker i pakkeboks PostNord?

Hvis du ønsker at sende din pakke via en Pakkeboks, da får du brug for en pakkelabel. Pakkelabelen skal du på forhånd have betalt for hjemmefra og sørge for at få den printet ud og klistret på pakken.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på propakke.dk

Kan man ændre leveringssted med PostNord?

Kan I levere til et andet sted? Har du valgt levering til en PostNord Pakkeshop eller pakkeboks, kan du ikke ændre leveringssted.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Hvad hvis man ikke er hjemme, når PostNord kommer?

Alle husstande kan få Modtagerflex (på nær sommerhuse og fritidsboliger). Du får besked, når vi har placeret pakken på det aftalte sted. PostNord Appen viser dig et billede af pakken på lokationen (så snart du er MitID-valideret). Små pakker lægges i din postkasse.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på postnord.dk

Hvad sker der, hvis man ikke er hjemme?

Hvis du ikke er hjemme i det forventede leveringstidsrum, skal du hænge fuldmagten udvendigt på din hoveddør, så Brings chauffør kan se fuldmagten.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på bring.dk

Hvordan bruger man en PostNord nærboks?

Hvordan bruger jeg Nærboks-appen? Første gang du skal hente en pakke i en nærboks, skal du downloade Nærboks appen fra enten Google Play eller App Store. I appen kan du se, hvor din pakke befinder sig, og du kan åbne lågen med et klik, når du har forbundet din telefon til Nærboksen via Bluetooth og tage din pakke.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på 5ddiamondpaint.dk

Kan man printe labels i nærboks?

Du kan udskrive din pakkelabel i en Pakkeboks med de pinkoder, vi har sendt dig i din kvittering. Du kan også få din pakkelabel udskrevet i en PostNord Pakkeshop.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Hvordan sender man i Pakkeboks?

Når fragten er bestilt, får du tilsendt en QR-kode i appen eller på mail, som du viser ved indlevering af pakken i PakkeShoppen. Her printer vi din label for dig og sender pakken sikkert afsted. Har du ikke vores app?

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på gls-group.com

Kan en anden hente min pakke i nærboks?

Kan en anden hente mine pakker for mig? Ja, du kan dele en pakke med andre i Bring-appen ved at trykke på “del pakke”. Så giver du tilladelse til, at en anden kan hente din pakke.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på bring.dk

Hvornår tømmes nærboks?

Vi tømmer Pakkeboksen hverdage mellem 8-16. Skal pakken frem næste hverdag, skal den altså lægges i Pakkeboksen inden kl. 8 om morgenen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Kan man sende retur i en Pakkeboks?

Har dine kunder fået pakken leveret til en pakkeboks, kan de nemt bestille retur og indlevere den viaBring App'en. For at pakken kan returneres, skal dine kunder påsætte en returlabel eller skrive en etiketfri kode på pakken, der registreres ved indlevering i pakkeshoppen eller på terminalen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på bring.dk

Hvor sent kører PostNord ud med pakker?

Vi leverer pakker fra dag til dag på alle hverdage fra kl. 07.00 - 21.00.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Hvem har ansvaret for min pakke?

Ifølge dansk lovgivning er det sælgerens ansvar, at varen når frem til dig. Hvis pakken bliver leveret til en forkert adresse, er forsinket, eller går i stykker under transporten, er det derfor webshoppen, der skal sørge for en erstatning eller sende en ny vare til dig.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på taenk.dk

Hvor længe kan en pakke ligge i en pakkeshop?

Husk at pakker leveret til postbutikker eller pakkebokse ligger i syv dage, før de sendes retur igen. Hjemmelevering med PostNord (MyPack Home) sker kun mandag-fredag.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på shipmondo.com

Kan man omdirigere post?

PostNord modtager automatisk besked om flytningen og du behøver normalvis ikke gøre mere i forhold til omdirigering af dine breve. Når du har meldt flytning, bliver breve, blade og magasiner automatisk eftersendt til din nye adresse de første 6 måneder, selv om de er adresseret til den gamle adresse.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på boxit.dk

Kan man kontakte PostNord?

Du kan også skrive til os via Kontaktformularen eller ringe til os. Kundeservice 70 70 70 30 - alle hverdage 10:00 til 16:00. 70 21 80 62 - åbent døgnet rundt. Kan kun hjælpe med spørgsmål om Pakkeboks eller Nærboks.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Kan man få postboks som privatperson?

Det er ikke længere muligt at leje en postboks. Vi nedlægger postbokse for privatkunder i 2024 og har lukket for oprettelse af nye kunder.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Hvordan fungerer en Pakkeboks?

Du kan sende pakker fra Pakkeboksen, der måler op til 60 x 37 x 35 cm (LxBxH) og vejer op til 35 kg. Du skal købe en pakkelabel til din pakke på forhånd. Det kan du gøre på Online Porto eller i PostNord appen. Når du køber en pakkelabel online, kan du printe den i Pakkeboksen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Hvor finder jeg min PostNord Pakkeboks?

Du kan finde nærmeste PostNord Pakkeshop, postkasse, frimærkeforhandler, pakkeboks eller erhvervsindlevering på Postnord.dk eller under fanen Profil i PostNord appen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Kan man sende pakker fra Silvan?

I Silvan har vi gjort det nemt at sende og afhente pakker. I vores landsdækkende pakkeshop kan du nemlig både sende og afhente dine pakker fra GLS*, DAO, DHL, Bring og UPS alle ugens dage. Du finder en pakkeshop i alle vores butikker, der er derfor altid en nær dig. Pakkeshoppen er åben i hele butikkens åbningstid.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på silvan.dk