- Åbn Gmail-appen på din Android-telefon eller -tablet.
- Tryk på Menu. øverst til venstre.
- Tryk på Indstillinger .
- Vælg din konto.
- Tryk på Administrer notifikationer.
- Du kommer til systemindstillingerne i Gmail, hvor du kan aktivere notifikationer for Gmail.
Hvor finder jeg indstillinger i Outlook?
For at få vist generelle indstillinger til arbejde med Outlook skal du klikke på Filer > Indstillinger > Generelt.
Hvorfor kan jeg ikke sende og modtage mails?
Hvis du ikke kan sende eller modtage mails, skal du kontrollere din konto: Opdater din adgangskode, hvis den er blevet ændret for nylig. Din konto kan også være midlertidigt blokeret, fordi vi har bemærket usædvanlig logonaktivitet. Få mere at vide om, hvordan du fjerner blokeringen af din Outlook.com-konto.
Hvordan opdaterer jeg min Mail?
- Tryk på Windows -tasten.
- Skriv Microsoft store-app , eller Find den på listen over programmer, og start derefter appen.
- Søg efter "mail og kalender", og vælg derefter Opdater.
- Når du har opdateret appen, kan du tilføje flere konti eller opdatere dine eksisterende konti.
Hvor finder jeg min IMAP adgangskode?
Afhængigt af din mailudbyder er det som regel enten din fulde mailadresse eller den del af din mailadresse, der kommer før "@"-tegnet. Dette er adgangskoden til din konto. Denne adgangskode er som regel store og små bogstaver. Serveren til indgående post for en IMAP-konto kaldes muligvis også IMAP-serveren.
How to find out old email messages in Outlook
Hvad er en IMAP konto?
IMAP (Internet Messaging Access Protocol)
Du kan være logget på med flere computere og enheder på samme tid. Dit mailarkiv synkroniseres og gemmes på serveren, så alle tilsluttede enheder kan få adgang til det. Sendte og modtagne mails gemmes på serveren, indtil brugeren sletter dem permanent.
Hvad er bedst IMAP eller POP3?
Det skyldes, at IMAP fungerer bedst, når du tjekker e-mails fra flere forskellige enheder. Hvis du ikke har behovet lige her og nu, kan det være rart at have muligheden senere. Den primære fordel ved POP3 er at spare plads, da e-mails ikke ligger lagret på alle enheder.
Hvorfor virker min Mail ikke?
Der kan være flere forklaringer på, at du ikke kan modtage eller sende mails. Det kan f. eks. skyldes, at du ikke har adgang til internettet, at du har valgt de forkerte SMTP-indstillinger i mailprogrammet, eller at dit antivirusprogram blokerer dit mailprogram.
Hvordan opdaterer jeg?
- Åbn appen Indstillinger på din enhed.
- Tryk på System. Systemopdatering.
- Du kan se din opdateringsstatus. Følg vejledningen på skærmen, hvis der er en.
Hvordan får jeg min Mail på telefonen?
- Åbn E-mail appen.
- Vælg en e-mail: Gmail, Outlook, Hotmail etc.
- Log ind med din konto.
- Giv telefonen de tilladelser den spørger om.
Hvorfor bliver min mail afvist?
E-mails afvises af flere årsager - e-mailadressen eksisterer ikke, modtagerens indbakke er fuld, serverfejl, dårligt omdømme for afsenderen og restriktive DMARC-politik i posten for dit afsenderdomæne. Nogle årsager er midlertidige, mens andre kan være permanente.
Hvorfor er min mail i udbakke?
Den hyppigste årsag til en blokeret mail er en stor vedhæftet fil. Se denne video for at få mere at vide om, hvordan du sender eller sletter fastlåst mail. Når en meddelelse sidder fast i udbakken, er den mest sandsynlige årsag en stor vedhæftet fil. Klik på SEND/MODTAG > Arbejd offline.
Hvorfor kan jeg ikke modtage mail på min hotmail?
Hvis du ikke kan sende eller modtage mails, skal du kontrollere din konto: Opdater din adgangskode, hvis den er blevet ændret for nylig. Din konto kan også være midlertidigt blokeret, fordi vi har bemærket usædvanlig logonaktivitet. Få mere at vide om, hvordan du fjerner blokeringen af din Outlook.com-konto.
Hvorfor modtager jeg ikke mails i Outlook?
Hvis du ikke kan sende eller modtage mails, skal du kontrollere din konto: Opdater din adgangskode, hvis den er blevet ændret for nylig. Din konto kan også være midlertidigt blokeret, fordi vi har bemærket usædvanlig logonaktivitet. Få mere at vide om, hvordan du fjerner blokeringen af din Outlook.com-konto.
Hvorfor kan jeg ikke se mine mails i Outlook?
Hvis du stadig ikke kan finde dine mails
Der kan være sket mange ting, som gør at du nu ikke har dine mails og har intet virker med arkivering eller slettet post, må du have nulstillet dine indstillinger. Det kan du gøre ved at tilføje en ny Outlook-profil og geninstallere din mailkonto.
Kan ikke se sendte mails i Outlook?
Jeg kan ikke finde mappen Sendt post
Du kan muligvis ikke se dine sendte mails, hvis Outlook ikke er konfigureret til at bevare en kopi af sendt post. Vælg Filer > Indstillinger > Mail. Rul ned for at gemme meddelelser, og sørg for, at afkrydsningsfeltet For Gem kopier af meddelelser i mappen Sendt post er markeret.
Hvordan får jeg den nye opdatering?
Få de nyeste tilgængelige Android-opdateringer
Åbn appen Indstillinger på din enhed. Tryk på System. Systemopdatering. Du kan se din opdateringsstatus.
Hvordan opdateres apps automatisk?
- Åbn appen Google Play Butik .
- Tryk på profilikonet øverst til højre.
- Tryk på Indstillinger Netværkspræferencer. Opdater apps automatisk.
- Vælg en af følgende muligheder: Via alle netværk, hvis apps både må opdateres via Wi-Fi og mobildata.
Hvor finder jeg opdateringer på min iPhone?
Gå til Indstillinger > Generelt > Softwareopdatering. Tryk på Automatiske opdateringer, og slå derefter Download iOS-opdateringer til. Slå Installer iOS-opdateringer til. Din enhed opdaterer automatisk til den nyeste version af iOS eller iPadOS.
Hvorfor kommer der ingen mail?
Jeg kan ikke modtage mails
Forkerte IMAP- eller POP3-indstillinger i dit mailprogram. Du har ingen internetforbindelse lige nu. Nogle mails ender i din spam-mappe. Din firewall eller dit antivirusprogram blokerer for dit mailprogram.
Kan ikke modtage mails på min Gmail?
- Åbn Gmail på din computer.
- Øverst til højre skal du klikke på Indstillinger Se alle indstillinger. Konti og import.
- Find sektionen "Tjek mails fra andre konti". ...
- Tjek, om du har markeret afkrydsningsfeltet "Behold en kopi af hentede meddelelser på serveren".
Hvordan ser jeg min Gmail indbakke?
Åbn Gmail. Øverst til højre skal du klikke på Indstillinger. Se alle indstillinger. Klik på Indbakke.
Er min mail POP3 eller IMAP?
I dette tilfælde skal du gå til din mailudbyder og finde ud af navnet på deres POP- og SMTP-server, så du kan angive oplysningerne i mailappen. Oplysningerne ser normalt nogenlunde således ud: Server til indgående post (IMAP): imap. <navn på tjeneste>.com.
Hvad er en POP3 kode?
POP3 er oftest valgt som standard og derfor vælger de fleste den. POP3 fungerer på den måde at når du åbner dit mailprogram så henter den alle de mails der ligger på serveren, ned på den computer du sidder på. Herefter slettes dine mails fra serveren.
Hvad er en POP3 konto?
POP3 (Post Office Protocol)
Muligheden for at markere en meddelelse som læst på flere enheder, hvilket betyder, at hver gang en bruger downloader en mail til en anden enhed ved hjælp af POP, vises den som en ny meddelelse i stedet for at angive, at den blev læst på en anden enhed.