Hvorfor bliver min betaling afvist på MobilePay?

En transaktion får 'Afvist' som status, når virksomheden har anmodet en kunde om penge, men hvor kunden efterfølgende har afvist betalingen. Det kan skyldes, at beløbet var forkert, eller at kunden har ombestemt sig. En transaktion får denne status, når kunden har trykket 'Betal' i MobilePay.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvorfor bliver MobilePay afvist?

Har du fået nyt kort? Kortet skal aktiveres, før det kan bruges i MobilePay. Dit kort kan blive afvist, hvis du endnu ikke har brugt kortet med pinkode i en butik eller automat.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på bmbimport.zendesk.com

Hvorfor bliver min betaling afvist?

Hvis din betaling ikke bliver godkendt, er den mest almindelige årsag en stavefejl, eller fordi dit kort er spærret for online betalinger. Kontrollér dit kortnummer, udløbsdato og CVC-kode, samt at dit kort er åbent. Hvis du fortsat oplever problemer, bedes du kontakte din kortudsteder.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på sas.dk

Hvorfor kan jeg ikke betale med min MobilePay?

Et kort kan kun bruges som betalingsmiddel, hvis det er aktiveret, har tilstrækkelige midler til rådighed, ikke er blokeret eller på anden måde begrænset, og så længe kortets forbrugsgrænse ikke er nået.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvorfor vil min MobilePay ikke overføre?

Hvis der er styr på dét, kan det være, at overførslen er forsinket og vil lande hos dig senest den næstkommende bankdag. Det kan også skyldes, at banken har markeret betalingen til gennemgang. Uanset hvad: Hvis du ikke har modtaget din betaling den næstkommende bankdag, skal du kontakte din bank.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Kan man sende en MobilePay-anmodning dagen efter?



Er der beløbsgrænse på MobilePay?

Du kan overføre op til 10.000 kr. pr. dag, hvis du har identificeret dig med MitID, da du downloadede MobilePay – ellers er grænsen 3.000 kr.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nykredit.dk

Hvor stort beløb kan overføres via MobilePay?

Du kan overføre op til 10.000 kroner til andre privatpersoner inden for 24 timer – og op til 300.000 kroner inden for 365 dage. For betalinger til virksomheder kan du i løbet af 30 dage betale op til 300.000 kroner.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på spks.dk

Hvor kan man se beløbsgrænsen på MobilePay?

Beløbsgrænse for MobilePay
  1. Daglige overførelser og betaling: Du kan maksimalt overføre 10.000 kr. dagligt til privatpersoner. ...
  2. Daglige modtagelser: Der er ingen grænse for, hvor meget du må modtage dagligt på MobilePay. ...
  3. Årlig grænse: Hvis du er legitimeret med MitID, kan du maksimalt sende og modtage 150.000 kr.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på dokument24.dk

Hvad skal man gøre, hvis ens MobilePay ikke virker?

Husk også at få spærret din MobilePay. Du skal blot ringe til os på 70 80 39 00, så hjælper vi dig.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvornår lukker MobilePay ned?

MobilePay lukker nemlig appen ned fra 1. februar 2023.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på meremobil.dk

Hvorfor vil min betaling ikke gå igennem?

Disse er de 3 mest normale årsager:

Din betaling kan mislykkes, hvis du ikke har penge nok til rådighed på dit betalingskort. Din betaling kan mislykkes, hvis dit betalingskort er udløbet eller inaktivt. Din betaling kan mislykkes, hvis din bank har afvist trækningen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.viabill.com

Hvad betyder afvist?

Dette betyder ganske enkelt at banken, der udsteder kortet, ikke kan godkende transaktionen. Årsagen til dette kan være mange ting.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på worldline.com

Hvorfor bliver mit kort afvist, når der er penge på?

Mit kort bliver afvist - hvad gør jeg? Hvis dit kort bliver afvist, når du forsøger at betale med det i en butik eller på nettet, eller hæve penge, skyldes det ofte, at der ikke er penge nok på din konto til at gennemføre transaktionen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.lunar.app

Hvorfor er beløb reserveret på MobilePay?

'Reserveret' bliver brugt i tilfælde, hvor en kunde endnu ikke har modtaget det, vedkommende har købt – oftest i forbindelse med online handler. Når en kunde har trykket 'Betal', og den tilknyttede transaktion har fået status som reserveret, kan virksomheden vælge at annullere betalingen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Er MobilePay oppe igen?

Vipps MobilePay har bekendtgjort, at der er en ny MobilePay-app på vej. Ifølge planen sker det medio marts 2024, men dog med forbehold for, at tidsplanen kan rykke sig. Til foråret 2024 opdateres MobilePay-appen til et nyt format. Som led i den proces styrkes sikkerheden i appen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på aeldresagen.dk

Hvordan opdaterer man sin MobilePay?

Hvordan får jeg den nye app? Hvis du har automatiske opdateringer slået til, så sker det, ja, helt automatisk. Ellers skal du bare åbne appen, som – hvis den ikke allerede er opdateret – vil sende dig videre til App Store eller Play Store, hvorfra du kan opdatere MobilePay.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvorfor er mine penge ikke gået ind på MobilePay?

Hvis du er modtager og pengene ikke er gået ind på din bankkonto, skal du kontrollere om overførslen står under "Aktiviteter" i MobilePay-appen. Kan du se overførslen i dine "Aktiviteter", skal du kontrollere, at den bankkonto pengene skal sættes ind på, også er den som fremgår inde i MobilePay-appen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.lunar.app

Hvordan ændrer jeg beløbsgrænsen på MobilePay?

Ønsker du en endnu højere årlig beløbsgrænse, skal du kontakte MobilePay support på 45 144 447. Overførsler omfatter både de beløb, du afsender og modtager. Du kan se dette maksimum og følge det i MobilePay under "Beløbsgrænser". Her kan du også se det fastsatte daglige maksimum for hvor meget, du kan afsende.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvorfor kan jeg ikke bruge MobilePay?

Din telefons landevalg og sprog bestemmer, hvilket indhold du ser i App Store og Play Butik. Sørg derfor for, at din telefon er indstillet til dansk sprog og Danmark som land. Hvis du stadig ikke kan finde MobilePay, kan det skyldes, at din telefon har et operativsystem, som vi ikke understøtter (fx Windows).

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvor meget må man overføre på MobilePay pr. dag?

Når du sender og modtager penge til og fra danske brugere

Du kan sende op til i alt 10.000 kroner inden for en periode på 24 timer.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Er der et maksimalt beløb på MobilePay?

Desværre er funktionen til at se, hvor tæt du er på at nå din årlige beløbsgrænse, ikke en del af den nye app. Husk, at du kan overføre op til 10.000 kroner til andre privatpersoner inden for 24 timer – og op til 300.000 kroner inden for 365 dage.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvor mange penge må man overføre om dagen?

Har du en overførsel, der skal gå igennem i dag, er beløbsgrænsen 50.000 kr. - uanset om det er en standard- eller straksoverførsel. Hvis du opretter en standardoverførsel, der først skal ske frem i tiden, er der ingen grænse. Skal du overføre mere end 50.000 kr.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nordea.dk

Hvad er de nye regler for MobilePay?

Fra 24. marts pålægges et gebyr på 1%, når du sender over 4.000 kr. til den samme person inden for 24 timer. Vi fjerner vi den daglige beløbsgrænse på 10.000 kr. og indfører en ny ugentlig grænse på 100.000 kr. Den årlige beløbsgrænse er stadig på 300.000 kr.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mobilepay.dk

Hvor kan man tjekke sin MobilePay-grænse?

Der findes tre niveauer: ✔️CPR-nummer ✔️NemID/MitID ✔️Billedlegitimation Hæv lynhurtigt din beløbsgrænse i MobilePay. Tag din mobil i den ene hånd og din legitimation i den anden – gå til menuen, tryk på tandhjulet øverst i hjørnet, find 'beløbsgrænser' og hæv din grænse.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på facebook.com