Hvordan finder jeg gamle mails i en e-boks?

Ønsker du at se alt din post (også det der er ældre end 90 dage), skal du gøre følgende.
  1. Åben e-Boks appen og log ind på din bruger.
  2. Tryk på fanen 'Post' og dernæst på mappe ikonet i øverste højre hjørne.
  3. Vælg 'Alle mapper' hvis du ønsker at se din post i en bestemt mappe.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brugersupport.e-boks.dk

Hvorfor kan jeg ikke se min post i e-Boks?

Problemet kan skyldes, at du ikke har den seneste version af e-Boks- eller Digital Post-appen. Det kan du gøre som borger: Opdater e-Boks-app eller Digital Post-app i Play Butik eller App Store. Læs brevene på e-Boks' hjemmeside på en PC.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på ast.dk

Hvordan finder man slettet post i en e-Boks?

Hvis I anvender standard funktionalitet, er al slettet post samlet i mappen SlettetPost. Hvis I anvender udvidet funktionalitet, vil hver bruger have sin egen Slettet Post mappe, som ikke kan ses af andre brugere.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brugersupport.e-boks.dk

Hvordan finder jeg gamle mails i Gmail?

Vigtigt!
  1. Åbn Gmail-appen på din Android-telefon eller -tablet.
  2. Øverst til venstre skal du trykke på menuen. Papirkurv.
  3. Tryk på afsenderens profilbillede til venstre for hver meddelelse, du vil gendanne.
  4. Øverst til højre skal du trykke på Flyt til.
  5. Vælg, hvorhen du vil flytte meddelelserne, i menuen "Flyt til".

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.google.com

Kan man se sendt post i e-Boks?

Hvis I anvender standard funktionalitet, er al sendt post samlet i mappen Sendt post. Hvis I anvender udvidet funktionalitet, vil hver bruger have sin egen Sendt post mappe, som ikke kan ses af andre brugere.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brugersupport.e-boks.dk

Sådan finder du gamle e-mails i Gmail



Hvor længe gemmes post i en e-Boks?

Når du logger ind på appen kommer du direkte til fanen 'Hjem'. Her kan du se den nyeste post, som du har modtaget på din e-Boks inden for de sidste 90 dage.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brugersupport.e-boks.dk

Hvorfor kan jeg ikke se mine sendte mails?

Jeg kan ikke finde mappen Sendt post

Vælg Filer > Indstillinger > Mail. Rul ned til Gem meddelelser , og sørg for, at afkrydsningsfeltet Gem kopier af meddelelser i mappen Sendt post er markeret.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan finder man mails, der er forsvundet?

dem, som ikke er i din indbakke:
  1. Åbn Gmail på din computer.
  2. Klik på den nedadvendte pile. i søgefeltet.
  3. Klik på rullemenuen Alle e-mails, og vælg derefter E-mails og spam og papirkurv.
  4. Angiv nogle oplysninger, der er i den manglende mail. ...
  5. Klik på Søg.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.google.com

Hvordan gendanner jeg mine mails?

Gendan meddelelser fra din papirkurv
  1. Gå til Gmail på din computer.
  2. Til venstre skal du klikke på Mere. Papirkurv.
  3. Markér afkrydsningsfeltet til venstre for hver af de meddelelser, du vil gendanne.
  4. Klik på Flyt til Indbakke foroven.
  5. Vælg, hvorhen du vil flytte meddelelserne, i menuen "Flyt til".

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.google.com

Hvordan finder jeg en gammel mail?

Mail mangler
  1. Gå til Start. , og åbn Mail.
  2. Vælg. nederst til venstre i navigationsruden.
  3. Vælg Administrer konti, og vælg din mailkonto.
  4. Vælg Skift indstillinger for synkronisering af postkasse.
  5. For at få vist ældre meddelelser, skal du vælge hver gang under Download mail fra.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Er e-Boks og Digital Post det samme?

Hvad er forskellen på e-Boks og Digital Post? e-Boks er en privat virksomhed og den forhenværende leverandør af it-løsningen bag Digital Post. Digital Post er derimod en it-løsning, som alene understøtter post fra offentlige myndigheder.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på digst.dk

Hvornår lukker en e-Boks?

Derfor er den tidligere løsning til Digital Post blevet udskiftet med en ny den 21. marts 2022. Det er sket som en del af fremtidssikringen af Digital Post, som er blevet til i et samarbejde mellem Digitaliseringsstyrelsen, KL og Danske Regioner.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på borger.dk

Hvad er forskellen på mit DK og e-Boks?

Du kan læse din digitale post tre steder

borger.dk: Kun Digital Post fra offentlige myndigheder. e-Boks: Digital Post fra offentlige myndigheder samt post fra virksomheder, fx forsikringsselskab eller bank. mit.dk: Digital Post fra offentlige myndigheder samt post fra virksomheder, fx forsikringsselskab eller bank.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på aeldresagen.dk

Hvor er min post?

Track & Trace. Indtast dit forsendelsesnummer i Track & Trace i PostNord appen eller på postnord.dk. Har PostNord modtaget din pakke, er den på vej til dig.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kundeservice.postnord.dk

Kan man slette post i e-Boks?

Sådan sletter du beskeder i Digital Post på borger.dk:

Klik på den besked, som du ønsker at slette, så beskeden åbner. Klik på 'Slet', og bekræft herefter, at du vil slette beskeden ved at klikke på 'Slet besked'. Beskeden bliver nu flyttet fra din indbakke til mappen 'Slettet post'.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på borger.dk

Hvilken app erstatter e-Boks?

E-Boks er dog et gammelt system, og derfor har Danmark nu fået den nye digitale postkasse kaldet mit.dk. Den nye platform gik i luften 21. marts 2022, og fremover vil alle danskere over 15 år modtage digital post i mit.dk. Her hjælper Komputer for alle med de vigtigste spørgsmål om mit.dk.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på fagbladet3f.dk

Hvordan finder man slettede beskeder?

På Android enheder skal du benytte Google Drive Backup, hvor alle dine beskeder automatisk bliver sikkerhedskopieret. For at man kan gendan slettet SMS, skal du gå til Indstillinger, derefter System og vælge Sikkerhedskopiering, hvor du kan gendanne valgte beskeder fra din Google konto.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mspy.com

Hvorfor sletter iPhone mine mails?

Når du opretter en iOS- eller iPadOS-sikkerhedskopi i iCloud eller iTunes, sikkerhedskopieres dine e-mailindstillinger, men ikke dine e-mails. Hvis du sletter eller ændrer indstillingerne for e-mailkontoen, kan det ske, at tidligere downloadede e-mails fjernes fra din enhed.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.apple.com

Hvordan finder jeg gamle mails på min iPad?

Del 1. Sådan gendannes permanent slettede e-mails på iPad fra Mail App
  1. Trin 1Åbn først Post app på din iPad.
  2. Trin 2Tryk derefter på Postkasser i øverste venstre hjørne af skærmen.
  3. Trin 3Vælg derefter Trash mappe mulighed. ...
  4. Trin 4Find derefter den/de e-mails, du ønsker at gendanne.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på da.fonelab.com

Hvor forsvinder arkiverede mails hen?

Uanset om du sletter eller arkiverer en mail, forsvinder den fra din indbakke. En slettet meddelelse sendes til mappen Papirkurv, men en arkiveret meddelelse som standard sendes til arkivmappen eller Al mail på Gmail/Google Apps.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan finder man mails?

Sådan søger du
  1. Gå til Gmail på din computer.
  2. Skriv, hvad du leder efter, i søgefeltet øverst på siden.
  3. Tryk på Enter. Du får vist en liste med mails.
  4. Hvis du vil justere søgningen yderligere, kan du bruge søgefilterkortene under søgefeltet eller søgeoperatorerne i søgefeltet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.google.com

Hvorfor sletter Outlook mine emails?

At mails bliver slettet, kan som sagt skyldes opsatte politikker. Du kan opsætte politikker i Outlook, hvor dine mails automatisk bliver slettet i dine personlige mapper. Her kan du prøve at tjekke om der er opsat automatisk sletning af e-mails i den pågældende mappe.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på proximo.dk

Hvorfor vil min mail ikke synkronisere?

Prøv at sende mail fra en anden app eller enhed: Hvis du har en anden mailapp eller en anden computer eller mobilenhed, kan du prøve at sende og modtage mail fra den pågældende app eller enhed. Hvis du ikke kan, kan der være opstået et problem med mailserveren. Kontakt din mailudbyder for at få support.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvorfor kan jeg ikke se mine mails i Outlook?

Hvis du ikke kan sende eller modtage mails, skal du kontrollere din konto: Opdater din adgangskode, hvis den er blevet ændret for nylig. Din konto kan også være midlertidigt blokeret, fordi vi har bemærket usædvanlig logonaktivitet. Få mere at vide om, hvordan du fjerner blokeringen af din Outlook.com-konto.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvorfor får jeg ikke mails på min iPhone?

Kontroller, at de nye data overføres til din enhed automatisk. I iOS 18 eller nyere: Tryk på Indstillinger > Apps > Mail > Konti > Hent nye data, og slå Push til. I iOS 17 eller nyere: Tryk på Indstillinger > Mail > Konti > Hent nye data, og slå Push til. Send en e-mail til din konto for at se, om Push virker korrekt.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.apple.com