Hvad gør man med gammel Brobizz?

I udskifter en bizz ved at udfylde en formular Ønsker I at udskifte en eller flere bizzer, skal I udfylde denne formular. I har op til 60 dage til at returnere de(n) gamle bizz(er) til os, hvis I vil undgå at blive opkrævet 200 kr.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvad skal jeg gøre med min gamle Brobizz?

Skal jeg returnere min bizz til Brobizz? Du skal ikke returnere din bizz, selvom du har et depositum tilgode. Vi anbefaler i stedet, at du sorterer den som elektronisk affald i din affaldssortering eller afleverer den på din lokale genbrugsstation. Du kan læse mere om affaldssortering på din kommunes hjemmeside.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvordan får jeg penge tilbage for min Brobizz?

Sådan får du dine penge tilbage

Hvis du har en Brobizz, der blev udstedt før 2021, skal du gøre følgende for at få dit depositum retur: Log ind på Brobizz' hjemmeside. Luk din Brobizz-konto. Anmod om tilbagebetaling af depositummet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på fagligsenior.dk

Hvordan returnerer man en Brobizz?

Nej, du skal ikke returnere din bizz.

Hvis du har en bizz, du ikke længere ønsker at bruge, skal du starte med at lukke den. Det gør du i selvbetjeningen eller i Brobizz appen. Det er både nemt og hurtigt. Hvis du oplever problemer med at lukke bizzen, kan du følge vores guide.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Kan en Brobizz blive for gammel?

Det sker oftest først efter mindst 5 år. Når din bizz er løbet tør for strøm, anbefaler vi, at du bestiller en ny. Du kan dog stadig bruge den i anlægget, så længe du scanner den manuelt, så vi anbefaler, at du først smider den gamle bizz ud, når du har modtaget den nye.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Adam & Noah: Har du glemt din BroBizz?



Hvad gør man, når Brobizz ikke virker?

Selv hvis bizzen fremgår som aktiv, kan batteriet godt være løbet tør for strøm, og herved virker den ikke. Det sker oftest først efter mindst 5 år. Når en bizz er løbet tør for strøm, anbefaler vi, at man bestiller en ny eller anmoder om en udskiftning af den gamle via denne formular.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvordan skifter man batteri på en Brobizz?

Fjern det gamle batteri: Når enheden er åben, lokaliser og fjern det gamle batteri. Det kan være nødvendigt at bruge en lille skruetrækker til at løfte batteriet ud. Indsæt det nye batteri: Tag det nye batteri, og sørg for, at det placeres korrekt i enheden.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på handyhand.dk

Hvordan afmelder man Brobizz?

Log ind på selvbetjeningen eller via Brobizz appen. Klik på 'Bizz og nummerplade'. Klik på 'Se mere og rediger' på den bizz, som du vil lukke. Klik på den røde knap nederst, hvor der står 'Luk bizz'.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvordan får jeg en ny Brobizz?

I kan bestille bizzer i Brobizz' selvbetjening. Hvis du ønsker at bestille produkter hos Brobizz, skal du have rettigheder som hoved- eller kontoadministrator. For at bestille en bizz skal du først logge ind på selvbetjeningen og vælge den konto, som du ønsker at bestille en bizz til.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Kan jeg bruge min Brobizz i en anden bil?

Du kan sagtens bruge din bizz i en bil, du låner eller lejer. Du kan flytte din bizz rundt mellem alle køretøjer.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Kan man ringe til Brobizz?

Log på "Min Konto" på www.brobizz.com, send en e-mail til [email protected], eller ring til Brobizz kundeservice på 08-40000340 i Sverige eller 70207049 i Danmark.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på helpdesk.oresundslinjen.dk

Kan man slå Brobizz fra?

Sådan opsiger du din aftale med Brobizz

Klik på 'Min Profil' øverst i højre hjørne. Klik på 'Opsig aftale og luk profil' nederst i højre hjørne. Bekræft opsigelsen ved at klikke på den røde knap, der kommer op på skærmen, hvor der står 'Opsig aftale'.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvorfor bipper min Brobizz?

Har du en bizz, vil du måske opleve, at den siger bip, når du nærmer dig betalingsanlægget. Denne lyd er dog ikke ens betydende med, at anlægget har accepteret betalingen. Det er altså ene og alene trafiklysene, der indikerer, om du kan køre gennem betalingsanlægget.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på storebaelt.dk

Hvad koster en Brobizz om året?

Bizz - den fysiske løsning

Bizzen er vores fysiske automatiske betalingsmiddel, som du let og enkelt kan flytte rundt mellem forskellige køretøjer, hvis du ønsker det. Bizzen koster 220 kr., og den forventede leveringstid er ca.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvem ejer Brobizz?

Brobizz A/S er 100 procent ejet af Sund & Bælt Holding A/S. Tidligere blev Brobizz-aftalerne administreret af A/S Storebælt, men i 2013 blev alle Brobizz-aktiviteter overført til Brobizz A/S.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvor længe gælder nummerpladebetaling?

Når I har oprettet en nummerpladebetaling, går der kun 20 min., så kan I køre over Storebæltsbroen. Hvis I har et BroPas Business tilknyttet, kan I også køre over Øresundsbron efter 20 min., ellers skal I vente op til 24 timer.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvor længe holder en Brobizz?

Hvis dit betalingskort er udløbet virker din nummerplade eller bizz ikke, og du kan ikke bruge den til betaling på Storebæltsbroen. Husk derfor altid at tjekke, at dit betalingskort er opdateret. Hvis din bizz er mere end fem år gammel, kan den være løbet tør for strøm.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Er det gratis at få en Brobizz?

En bizz fra Brobizz A/S koster et engangsbeløb på 220 kroner. Hvis du vælger nummerpladebetaling, kan du tilmelde dig for 0 kroner.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvad er forskellen på bizz og nummerpladebetaling?

På Øresundsbron er der nummerpladeaflæsning, og den eneste forskel fra bizz er, at betalingsanlægget aflæser din nummerplade i stedet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på oresundsbron.com

Hvordan får man depositum tilbage fra Brobizz?

Depositummet kan ikke udbetales automatisk, og Kunden kan derfor udfylde følgende formular for at få sit depositum retur Kontaktformular - udbetaling af depositum. Kunden er ikke forpligtet til at tilbagelevere Bizz-senderen ved Aftalens Ophør eller Lukning af Bizz-senderen for at få sit depositum retur.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvordan bestiller jeg en ny Brobizz?

Du bestiller en bizz i selvbetjeningen eller i Brobizz appen. Før du bestiller en bizz, skal du oprette dig som kunde hos Brobizz.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Hvordan sletter man nummerplade på Brobizz?

Sådan lukker du din nummerpladebetaling

Klik på 'Se mere og rediger' på den nummerpladebetaling, du vil lukke. Klik på den røde knap nederst, hvor der står 'Luk nummerpladebetaling'.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Kan man have 2 biler på en Brobizz?

Du kan have lige så mange, du ønsker.

Det gælder både nummerpladebetalinger og bizzer. Hvis du har to biler, en bil og en motorcykel eller noget helt tredje, kan du altså sagtens have en nummerpladebetaling til hvert køretøj. Derudover kan du også have en eller flere bizzer på den samme aftale hos Brobizz.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brobizz.com

Er Brobizz personlig?

Med en bizz fra Brobizz får du automatisk betaling, når du kører over Storebæltsbroen. Du får automatisk en Storebælt Privataftale eller Storebælt Erhvervsaftale, når du bestiller en bizz igennem Brobizz som enten privat- eller erhvervskunde.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på storebaelt.dk

Kan man betale vejafgift i Norge med Brobizz?

Du kan bruge din bizz til betaling i Norge, hvis den er åben for betaling, og hvis den er nyere end 1. april 2022. Du skal tjekke hos din betalingsformidler, om bizzen kan bruges til betaling i Norge.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på oresundsbron.com