Vise, skjule og få vist feltet Bcc (blind carbon copy) i Outlook til Windows. Når du angiver en modtagers navn i feltet Bcc (blind carbon copy) i en mail, modtager modtageren en kopi af mailen, uden at vedkommendes navn er synligt for de andre modtagere.
Hvad er forskellen på CC og BCC?
Forskellen mellem CC og BCC er, at der ved brugen af BCC værnes om privatlivets fred. Med CC kan alle se, hvem der har modtaget mailen. Med BCC ser modtagerne kun deres egen e-mailadresse.
Hvornår skal man bruge BCC?
Hvis du udsender mails til en større gruppe, fx alle medlemmer i afdelingen, SKAL du anvende BCC-feltet, som sikrer anonymitet blandt modtagerne. Når I har brugt medlemslisten til det konkrete formål, skal den slettes.
Hvad står CC for i en mail?
Carbon copy (i daglig tale CC) anvendes, når man vil sende en kopi af en e-mail til en person, der ikke er direkte modtager. CC-standarden understøttes af så godt som alle emailprogrammer. I programmer oversat til dansk kaldes det undertiden "emailkopi".
Hvad står BBC for i mail?
Hvad betyder BCC i en e-mail? BCC i e-mail betyder “Blind Carbon Copy”. Ved at indsætte en e-mailadresse i BBC sender du en kopi af e-mailen til modtageren, men modtagerens e-mailadresse forbliver skjult for alle andre modtagere.
Hvad betyder BCC og CC? (EMAIL ETIQUETTE)
Hvordan sætter man BCC på mail?
Hvis den meddelelse, du skriver, åbnes i et nyt vindue, skal du vælge Indstillinger > Bcc. Hvis den meddelelse, du skriver, åbnes i læseruden, skal du vælge Bcc på båndet. Tilføj modtagere i feltet Bcc , skriv meddelelsen, og vælg Send når du er færdig.
Hvad står BBC for?
British Broadcasting Corporation
Fra 1932 rakte BBC's publikationsvirksomhed ud over de britiske øer, da institutionen udvidedes med BBC Empire Service (i dag: BBC World Service), som sendte til det verdensomspændende britiske imperium.
Hvad betyder vs i en mail?
Forkortelse for versus
stå over for på dansk. Der er et ord man bruge når man gerne vil sammenligne to ting eller i hvert fald stille to ting i perspektiv overfor hinanden.
Hvordan sender man en mail til flere personer?
Sådan gør du
Angiv DIN EGEN email adresse i Til: eller To: feltet. Angiv de mange emailadresser i Bcc: feltet, når du vil sende til mange UDEN at de kan se de andre emailadresser. Modtageren får en email og det ser ud som om, at han/hun er eneste modtager, og kan ikke engang se sin egen emailadresse.
Hvad hedder CC på engelsk?
CC/BCC – Carbon copy/blind carbon copy.
Hvordan skriver man CC?
"cc" er en forkortelse for CarbonCopy (carbon-papir). Case: rektor mailer til lærerne. Han skriver lærerne i "Til"-feltet, og sekretæren i "cc"-feltet. Så skulle det være klart for modtagerne (lærerne), at mailen vedrører dem, mens sekretæren blot orienteres via "cc"-feltet.
Hvad betyder xbc?
Blind carbon copy - Wikipedia, den frie encyklopædi.
Kan man se CC?
'BCC' er til hemmelig modtager
Når man modtager en mail, kan man se alle modtagere i Til og CC – men ikke dem i BCC. Men det betyder så også, at en BCC-modtager ikke kan ses af de øvrige modtagere, og derfor heller ikke modtager de svar, der sendes.
Hvordan sender jeg mail til en gruppe?
- Log ind på Google Grupper.
- Klik på gruppens navn.
- Til venstre skal du klikke på Gruppeindstillinger. ...
- Vælg Alle på nettet under Hvem kan oprette indlæg.
- (Valgfrit) Sådan sikrer du, at kun gruppemedlemmer med tilladelse til at modere indlæg kan se bekræftelseslinket:
Hvordan trækker jeg en sendt mail tilbage?
Hvis du beslutter, at du ikke vil sende en mail, kan du annullere den inden for et kort tidsrum efter afsendelsen. Sådan tilbagekalder du en meddelelse, umiddelbart efter du har sendt den: Nederst til venstre kan du se beskeden "Meddelelsen er sendt" og valgmulighederne "Fortryd" eller "Se meddelelse". Klik på Fortryd.
Kan 2 personer have samme mailadresse?
Det er kun muligt for en person at registrere hver e-mail-adresse. Det er dog muligt, at en person med en lignende e-mail-adresse til din har lavet en tastefejl, når de indtaster deres e-mail-adresse, og derfor sender e-mailsne til dig i stedet.
Hvad betyder bh hilsen?
Forkortelser som ”bh” og ”mvh” er alment accepterede blandt de yngre sprogbrugere, mens de ældre sprogbrugere er mindre begejstrerede for de forkortede hilseformer. De ældre sprogbrugere opfatter derimod ”kære” og ”kærlig hilsen” som særdeles uformelle modsat de unge.
Hvad betyder forkortelsen pov?
POV er en chatforkortelse for point of view ('synspunkt'). Skrevet af: Karen Englev.
Hvad betyder yolo?
Yolo er et akronym (initialforkortelse) af "you only live once", man lever kun en gang. Udtrykket ligner tidligere udtryk som "carpe diem" og "living on the edge". Forskellen er at Yolo oftere bliver brugt af unge, som undskyldning for vilde eller direkte dumme ting de har gjort eller gør.
Hvad står NBC for?
NBC (National Broadcasting Company) er et amerikansk tv/radio-netværk, der har hovedkvarter i GE Building, New York City. NBC har kælenavnet "Påfuglen" på grund af det påfuglelignende logo (Se NBC Logos).
Hvad er BBC?
British Broadcasting Corporation. Verdens første nyhedsselskab - grundlagt i 1922 - med hovedkvarter i London, hvorfra der sendes public service-udsendelser til Storbritannien. BBC, som også er verdens største nyhedsselskab, er primært licensfinansieret.
Kan man se BBC i Danmark?
Hvad er forskellen på BBC Nordic og BBC Nordic+?
april. Kanalen kan også streames via Allente-appen. Med BBC Nordic+ kan du streame masser af indhold fra BBC Nordic, præcis når du vil. Du får også adgang til helt nye serier og programmer med fokus på musik, kunst, rejser og historie.
Hvordan videresender man alle mails i Outlook?
- Øverst på siden skal du vælge Indstillinger .
- Vælge Mail > Regler.
- Vælg Tilføj ny regel.
- Angiv et navn til reglen.
- Tilføj en betingelse: Vælg Anvend på alle meddelelser.
Hvordan gemmer jeg en mail på skrivebordet?
- Åbn den meddelelse, du vil gemme, og klik på Gem som under fanen Filer.
- Vælg en mappei mapperuden i dialogboksen Gem som, og vælg derefter den placering i den valgte mappe, hvor du vil gemme filen.
- Skriv et navn til filen i feltet Filnavn.
- Vælg HTML på listen Filtype , og vælg derefter Gem.
Hvordan sætter man sin mail op?
- Vælg Start , skriv Mail, og vælg appen fra resultaterne.
- Hvis det er første gang, du åbner appen Mail, får du vist en velkomstside. Vælg Tilføj konto for at komme i gang. ...
- Vælg Tilføj konto.
- Vælg den kontotype, du vil tilføje. ...
- Angiv de nødvendige oplysninger, og vælg Log på. ...
- Vælg Udført.